De papieren zaterdagkrant, is emotie
Leestijd < 1 minuut
Ik heb een digitaal abonnement op een landelijke krant. Op zaterdag krijg ik dan de papieren versie. Als het goed is. En daar mankeert het nog wel eens aan. Als ik dan digitaal een bezorgklacht indien, wordt er netjes 1 euro van de maandfactuur afgetrokken. Daar zit bij mij de pijn. Ik hoef die ene euro niet terug, ik wil op zaterdag de papieren krant in de brievenbus. De zaterdagkrant kost namelijk bijna 6 euro, als je hem los koopt. Reken maar uit wat dat kost per maand.
In het weekend wil ik uitgebreid door de papieren krant bladeren, het magazine bekijken. Met een kop thee, of koffie. En niet de krant op mijn laptop doorbladeren.
Snapt u dat? Ik heb maar weer een e-mail gestuurd naar de klantenservice, die het allemaal snappen maar het niet op kunnen lossen.

