De papieren zaterdagkrant, is emotie

Leestijd < 1 minuut

De papieren zaterdagkrant is een gevoel. Het voor rustig zitten aan de eettafel, met een goede kop thee of koffie. Lekker bladeren en bepalen wat je wilt lezen. Dat gevoel, die state-of-mind krijg je nooit op een telefoon.

Ik heb een digitaal abonnement op een landelijke krant. Op zaterdag krijg ik dan de papieren versie. Als het goed is. En daar mankeert het nog wel eens aan. Als ik dan digitaal een bezorgklacht indien, wordt er netjes 1 euro van de maandfactuur afgetrokken. Daar zit bij mij de pijn. Ik hoef die ene euro niet terug, ik wil op zaterdag de papieren krant in de brievenbus. De zaterdagkrant kost namelijk bijna 6 euro, als je hem los koopt. Reken maar uit wat dat kost per maand.

In het weekend wil ik uitgebreid door de papieren krant bladeren, het magazine bekijken. Met een kop thee, of koffie. En niet de krant op mijn laptop doorbladeren.

Snapt u dat? Ik heb maar weer een e-mail gestuurd naar de klantenservice, die het allemaal snappen maar het niet op kunnen lossen.

schrijf een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *